Mikor az ember tervez, Isten végez!

2015.11.02 12:28

Közösségünkben régóta nyilvánvaló, hogy ha tudunk olyanról, aki segítségre szorúl, jelezzük a plébániának és ha van rá lehetőség, akkor segít. Tudtam, hogy létezik és többen éltek is vele. Gyerekeket egyedül nevelő anyának nagybevásárlás, gáztámogatás, egyedülállónak tüzifa... stb.                                                                      Azzal, hogy tavasszal megszületett nálunk Adél, feleségem gyese és az én keresetem a bevételi forrás négy gyerek mellett. Nem tagadom, félek a téltől, mert most nincs pénzünk tüzifát venni, viszont a csak gázzal való fűtés elég húzós. Nosza, elhatároztam, most én szeretnék élni a lehetőséggel és szóltam a blébánián, hogy meg vagyunk egy kicsit szorúlva és nem e lehetne e? Úgy képzeltem, hogy szólok és az egyházmegye által kiosztott pénzből, vagy az erre félretett adományösszegből lerendelnek nekem 1-2 m3 akácot.                              Megtapasztalhattam már, hogy Isten nem így működik, hogy bedobok egy kívánságot, Ő pedig teljesíti.De gyarló ember módjára mégis ezt vártam. Isten bölcs és mindig így is teljesíti a kérést. Bölcsen! Nem szállítottak ki fát nekem, hanem felhívott a káplán és azt az örömhírt közölte, hogy beszélt egy úrral, akinem földje van, de nagyon benőtte az akác, nem kap napot a szántó széle. Menjek és termeljem ki magamnak a tüzifát, segít is, ha kell. Megadott minden segítséget, utánfutót, láncfűrészt, baltát, fejszét .... Megköszöntem a lehetőséget és örültem neki, bár egy kicsit el voltam keseredve, hiszen a frissen kivágott fa, csak a következő idényre szárad ki olyan állapotra, hogy alkalmas legyen fűtésre. Elfogadtam az Isteni gondviselés ezen formáját is. Úgy gondolom, Ő jobban tudja, hogy mikor, mire van szükségem. Lehet, jövőre nagyobb tél lesz. Mindenesetre egy megerősítést is kaptam. Favágás után 1-2 nappal láttam egy filmet (Evan, a minden6ó). Abban hangzott el Isten (Morgan Freeman) szájából. " Én nem azt adom, amit kérsz, hanem a lehetőséget. Hogy élsz e vele, az rád van bízva." Én éltem vele!

Update: 2016-2017 tél. Az elmúlt évek leghidegebb tele volt.

Elérhetőség

keresem az utam slefi@citromail.hu